torsdag 9. juni 2011

MAI

Jeg vet at tittelen MAI ikke er så god siden vi allerede er langt uti juni, og jeg elsker at det er juni og sommer. Jeg har jo ikke skrevet noe innlegg i løpet av MAI, og her er begrunnelsen...




Jeg er egentlig student, og nå er har jeg vært inne i min siste store eksamensperiode, det har vært 6 eksamener på 32 dager, stress for både meg og familien. Nå nærmær jeg meg målet som adjunkt, skal bare ha eksamen i august og så er jeg ferdig :) Jeg har også fått meg jobb til høsten, og jeg gleder meg så utrolig mye til å begynne.

MAI har også inneholdt mye glede, slik som å drite ut min gode venninde, som var min forlover for så mange år siden, jeg fikk desverre ikke vært med i bryllupet hennes, pga eksamener, men jeg fikk hvertfall vært med på utdritingslag. Her er en liten bukett som hun fikk iløpet av dagen.



Vi har også hatt en stor bursdagsfeiring av elstemann som fylte tre år. En herlig dag med mange små barn, mye støy (det må jo være med) og herlige kaker og muffins
Lillebroren gikk sine første steg denne dagen i en alder av 14 mnd, og nå er det bare å gå som gjelder.
Vi feiret 17.mai i Oslo, her foran festningen.
Siden det har vært litt stopp med å være kreativ osv, så har jeg mange planer... Gleder meg til å sette igang. Jeg har kjøpt en god del stoff, så nå er det bare å ta fram symaskinen og sy, håper jeg klarer å gjennomføre prosjektene.

Da jeg dro fra Oslo når jeg var ferdig med den aller siste eksamenen min, så kjøpte jeg noen herlige blomster til meg selv, rett å slett for å feire at jeg var ferdig. Jeg elsker dem, de gjør meg glad når jeg ser på dem.
Dere får ha en helt fantstisk kveld!

Ingen kommentarer: