lørdag 17. desember 2011

Advent

Advent har satt sine spor her i huset. Og tiden har gått svært fort, adventskalenderen (kjøpt på nettbutikken til kremmerhuset) begynner å bli tom, vi teller ned til julaften... tenk bare ei uke igjen :)

Årets pakker til de to små guttene har blitt pakket inn i kvitt papir, med rødt garn, i tillegg har jeg stemplet inn navnet på hvem som skal få pakken.

I går ble storebror kalenderbarn i barnehagen, og han kom stolt hjem med et pepperkake hjerte. Og det måtte vi selvsagt henge opp i vinduet!

Adventsstjernen vår lyser fint i vinduet på kjøkkenet, den gir fra seg et mykt og godt lys synes jeg.

Jeg hadde planlagt å ta bilde av den nye puten min som jeg har kjøpt på kremmerhuset...men hver gang jeg satt den fint opp i sofaen...da kom lillebror og rappet den... så tilslutt fikk jeg ta bilde av lillebror med puten på fanget (han er så glad i den puten, og til tider kan storebror og lillebror krangle om hvem som skal ha den)
Jeg fikk og ta bilde av lillebror uten puten! Han liker så godt å bli tatt bilde av!
Tenke seg til i morgen er det fjerde søndag i advent, og vi skal tenne det siste lyset i adventskransen (kan vel ikke si at jeg har en krans...)

Jeg ønsker alle en riktig god adventstid videre og ikke stress for mye!

Ingen kommentarer: