mandag 16. januar 2012

Bildevegg

Da vi flyttet inn i leiligheten var gangen ganske grønn, halve veggen var grønn og gulvet var grønt. Nå har veggene blitt hvite og vi har lagt nytt gulv. Så nå ser det fint ut, men har en del bokhyller for oppbevaring i gangen... er ikke så fint, men det trengs. En del av gangen er jeg svært fornøyd med, jeg har laget bildevegg.
Et poeng som er viktig for meg er "kjærleik". Vi savner familie og en hel drøss med venner som bor andre steder i landet. Jeg har valgt å henge opp bilder av dem i gangen vår for å se de hver eneste dag. For meg er venner og familie kjærleik (liker ordet så godt på nynorsk).
Fortsatt mangler jeg bilde av mange av mine nærmeste, men de kommer opp på veggen så snart jeg får fremkaldt nye bilder.
Håper du får en fin mandagskveld, fylt med kjærleik!

Ingen kommentarer: