tirsdag 3. januar 2012

Et nytt år...med litt jul

Nyttårsaften feiret vi sammen med venner, og storebror ventet lenge på at rakettene skulle komme. Han fikk også låne et par med øreklokker som han likte VELDIG godt. Problemet for en tre åring er at det er lenge til midtnatt, og når klokka nærmet seg elleve så ba en liten gutt om å få sove.
Vi fikk til gjengjeld skyte opp noen raketter første nyttårsdag, og gleden var stor for både lillebror og storebror.



Jeg legger ved et bilde av en av julegavene som jeg fikk av gutta mine, en nydelig green gate vekkerklokke!

Jeg har fortsatt ikke tatt ut jula, og jeg kommer ikke til å ta den ut før til helgen. Jeg liker julen, og jeg vil nyte den noen dager til.


Akkurat nå sitter jeg å lurer på om jeg skal lese "1222" av Anne Holt som jeg begynte på i går, eller om jeg skal strikke ferdig Marius-genseren til storebror.
Jeg vil ønske alle et riktig godt nyttår!

Ingen kommentarer: