tirsdag 2. august 2011

Heime

Det er godt å være heime etter tre uke med ferie, eg likar å være heime. Når ein kjem heim etter å ha vore borte så lenge, så blir ein så glad når ein ser kva ein har heime, det blir hvertfall eg. Før ferien kjøpte eg meg ei Eva Solo urtekrukke, og den er eg så glad i, endelig så kan urtene få overleve i vår heim også. I går kjøpte eg ein ny basilikum (den stakkars persillen vår overlevde ikkje at vi var borte så lenge...), og no står basilikumen og koser seg i kjøkkenvinduet sammen med ei skål med tomater, norgesglas med frukostblandingar og kaffi- og teboksene (kjøpt på Søstrene Grene) mine.


Eg har eit spørsmål. Er det nokon som veit om ein kan spraymale metallbokse, slik som kakebokser? Har litt lyst å prøve å spraymale, og har nokre bokser som kan få nytt liv av å få på seg litt maling. og kvar får ein tak i spraymaling?

Nå skal lillebror og eg nyte dagen og finne fram leiker som han ikkje har sett på tre uker.

2 kommentarer:

Lirita sa...

det funker fint å spraymale metall. Tror det er noen som er spesiallaget til det, men all spraymaling burde funke. Jeg brukte sånn på sykkelen min, men da var det jo allerede lakk på den. Funka fint:) Clas Ohlson og Biltema har noen billige varianter.

Margrethe sa...

TAKK! Smart å lakke sykkelen, kanskje min skulle fått seg en dose?...? lure, lure!