mandag 15. august 2011

Svart!

Sukkertøy for øyet har en liten utfordring på gang, å vise frem noe svart som en har enten i interiøret eller i klesskapet. Så her er noe av det som jeg har som er svart (sort):
Salt og pepperbøsser, dem er jeg veldig glad i (har ingen anelse om hvor de er kjøpt, for jeg fikk dem i gave for mange år siden)
Min lille Boudoir dukke, som også er sparebøssen min, kjøpt på Tiger i Danmark for 30 kr
IKEA-rammer, helt kvadratiske, og storebrors fot- og håndavtrykk! Jeg elsker de avtrykkene, og det tror jeg storebror også gjør, for han tar ofte av seg sokken og skal prøve fotavtrykket sitt :)

Denne afrianske figuren kjøpte min svigerinne Marta til meg da hun var i Etiopia i februar! :)

Ellers så har den siste uken vært preget av eksamen i Oslo, biltur til Aurland og hadde min aller første dag på jobb! Har ikke jobbet på 4 år (studert og fått to barn), så det å begynne å jobbe i dag var helt fantastisk, veldig spennende at lillebror skal ha første dag i barnehagen i morgen, men han er så tøff i trynet at det kommer til å gå veldig fint.

2 kommentarer:

Øyeblikk sa...

Heldigen du som har draumejobben og skal starta på torsdag :) Lykke til! Stilig med den svart-utfordringa, den lyt eg hiva meg på, me har ein del svarte kontrast fargar.

Ha det godt! Klem Eli

Huldra sa...

Fine, sorte detaljer. Skjønner godt at rammene med minner er favoritter hos både deg og barnet ditt. :)