søndag 28. august 2011

Oppussing





For tiden er livet svært hektisk, mitt liv har endret seg dramatisk jeg har gått hjemme i 1,5 år og plutselig jobber jeg 100 %, litt av en overgang og alt må organiseres på nytt. Jeg forstår ikke alltid hvordan jeg skal få tid til alt, men jeg kommer vel inn i det om en stund. I tillegg driver vi å pusser opp en leilighet som vi skal flytte inn i om noen uker...ops, jeg har ikke begynt å pakke en gang, men det får jeg ta en annen dag. Her er litt bilder fra leiligheten, og som dere kan forstå ut fra bildene, det trengs "litt" maling.

Min flinke mann som maler, og maler, og maler! Her i gangen var der i tillegg en oransj bord, lekkert!!!
Badet skal få en ny, lettere farge, og forhåpentligvis et dusjkabinett.Små gutter kan bli veldig trett mens mamma og pappa skraper, og sparkler, pusser og maler, og da er det veldig godt å kunne ta en liten hvil med rompa til værs (iført en joggedress som jeg brukte i mine unge dager)

Jeg er veldig glad i orkideer, og jeg har vel det som en liten hobby å få de tilbake på nytt og på nytt. Akkurat nå blomstrer alle orkideene mine, så her kommer et lite bilderas :)
Den rosa blomstrer for tredje gang i år, litt stolt! Og den hvite her har jeg klart å få opp to greiner av, SAMTIDIG!

1 kommentar:

Ragne marie sa...

så gøy (å sikkert ekstremt slitsom) med oppussing! Blir kjekt å se hvordan det blir tilslutt!
Så over til orkideene! Hvordan i all verden får du det til?

Stå på med jobb, hjem og familie. Kan forestille meg det er travelt, å lite tid til kos og lek i forhold til før.
KLem

Forresten veldig kjekt du blogger så mye igjen!